Nový showroom spoločnosti Fensterbau
„Kvalita až do posledného detailu.“ - toto je motto spoločnosti Fensterbau Timm. Berlínska rodinná firma sa špecializuje na vysoko kvalitné drevené a drevo-hliníkové okná. Lenže: Ako zistíte, čo ponúkame? Ako ukázať inovatívnu technológiu moderného okna a kúzlo jeho povrchu? Odpoveďou na túto otázku je novootvorený showroom Timm Fenster-Erlebniswelt.
Zažiť kvalitu
Inšpiráciou, prečo spraviť tento mimoriadny showroom, pre Bastiana Timma, ktorý prevádzkuje rodinný podnik spolu s otcom a strýkom Berndom Detlfom, bol Deň okien v spoločnosti ADLER v roku 2017 vo Schwazi. Tam počul prednášku rakúskeho marketingového špecialistu Christiana Mikunda, zakladateľa „strategickej dramaturgie“. Jeho tézou je: Musíte zákazníkov inšpirovať svojimi produktmi tým, že ich vystavíte a necháte ich zažiť všetkými zmyslami. „Dobrý showroom dáva lesk firemnej značke,“ vysvetľuje Mikunda. Táto vízia presvedčila Bastiana Timma. Hoci už bol uprostred plánovania inovačného showroomu, vďačne prijal Mikundove podnety. Na konci by nemala byť jednoduchá výstava okien, ale moderný showroom. „Týmto spôsobom chceme dať našim zákazníkom príležitosť zažiť, vidieť a pochopiť naše kvalitné okná vo všetkých rozmeroch,“ hovorí Timm. Tento plán bol realizovaný rodinným tímom: spolu so svojím strýkom Detlefom vyvinul výstavné prvky, jeho teta Marlies Timm prispela ako architekt v otázke farieb a osvetlenia konceptu. Exponáty vystavil tiež Timm - s aktívnou podporou partnerských spoločností ako je ADLER. Preto bolo možné len o niekoľko mesiacov neskôr, v auguste 2017, otvoriť nový showroom Fenster-Erlebniswelt - práve včas, na 60. výročie.
Pocítiť inováciu
Na ploche 850 metrov štvorcových ukáže Timm 60 najdôležitejších výrobkov od historického dreveného okna až po modernú dreveno-hliníkovú konštrukciu - všetky sú upravené náterom od firmy ADLER. „Vedome sa spoliehame na vybraných partnerov, ktorí zdieľajú našu víziu kvality, služieb a inovačného ducha,“ hovorí Bastian Timm. „To je dôvod, prečo veríme v povrchový dizajn výrobkov zo spoločnosti ADLER.“ Stretnete návštevníkov aj v oddelení „Svet farieb:“ Od betónového a kovového efektu k optike vzhľadu prírodného a starého dreva tu môžete vidieť, cítiť a zažiť rôzne povrchy okien.
„Veľa zákazníkov si neuvedomuje, aké možnosti vzhľadu im okno ponúka. O to viac preto túto inšpiráciu oceňujú.“
Ďalšie oddelenie je určené pre výťahy a posuvné dvere, ktoré sú dopytované pre high-end bývanie: veľké sklenené plochy spájajú interiér so záhradou a terasou a vytvárajú priateľské priestory plné svetla. V novom showroome Timm ukazuje zlúčenie moderných okenných technológií a dizajnu výťahových a posuvných dverí:
ADLER Aquawood Natureffekt zachová charakteristický vzhľad amerického bieleho dubu, prechádza do jeho vlastného a vytvára príjemnú atmosféru. Za týmto prírodným povrchom sa skrýva inovatívna technológia pre jednoduché otváranie dverí a dokonalá tepelná izolácia.
Vytvoriť si skúsenosť
Pol roka po otvorení showroomu je dopyt po konzultáciách vysoký a spätná väzba je stále pozitívna, Bastian Timm je spokojný s výsledkami. Christian Mikunda hovorí: „Výstavná miestnosť je viac než len predajná plocha. Môže sa stať emocionálnou vizitkou spoločnosti, ktorá vytvára trvalé zážitky a účinky. Myslím, že naše skúsenosti s oknami prinášajú výsledky a práca sa podarila.“
© adler-lacke.com