Jednoduchý dizajn
Všetko sa začína nápadom: potom Kevin Weiß vezme do ruky pero, nakreslí prvé návrhy do poznámkového bloku, načrtne tvary, zaznamená nápady. Kreativita ho poháňa už od detstva.
Jeho túžba po dizajne sa preniesla do remeselnej zručnosti prostredníctvom učňovskej prípravy v tesárskej dielni Baur v Bissingen/Herbrechtingen v Bádensku-Württembersku v Nemecku. Magisterské štúdium v „Školách pre drevo a dizajn“ v Garmisch-Partenkirchene mu prinieslo, patrične, stále pracovné miesto pre kreslenie a navrhovanie. Dnes je tento 28-ročný majster „vedúcim dizajnu“ vo svojej bývalej školiacej spoločnosti, vedie svoje vlastné dizajnérske štúdio KG Design, pravidelne vyhráva ceny a svojimi návrhmi spôsobuje senzáciu na dizajnérskej scéne. A ADLER je pri tom vždy.
To podstatné
„Farba a povrch môjho nábytku sú pre mňa podstatné. Preto som rád, že môžem spolupracovať so spoločnosťou, ako je ADLER,“ zdôrazňuje Weiß. O stolárstvo Baur sa stará obchodný zástupca ADLER Tom Horvat. „Už sme spolu zvládli veľa skvelých projektov,“ vysvetľuje dizajnér, prečo pričuchol k ADLERu aj „súkromne“. Napríklad pri jaseňovom stole „Chaotisch v ružovej farbe“ upravenom moridlom na vodnej báze ADLER Arova Aqua-Colora v RAL 3015 a vrchným náterom ADLER PUR-Antiscratch. Stôl svojimi neobvykle umiestnenými nohami rozbíja klasickú hierarchiu a dáva do popredia individualitu každého jedinca. Biela sa tiež spolieha na pastelové, priateľské odtiene Aqua Colora pre limitovanú edíciu svojej obľúbenej stoličky „Minimum“ pre domácich majstrov: sedák možno ľahko zostaviť z piatich čiastočne farebných panelov z jaseňového dreva bez skrutiek alebo lepidla. Jednoduchosť je štylistickým prvkom, ktorý prechádza tvorbou v bielej farbe: stolička Mahu, ktorá v roku 2019 získala nemeckú cenu za dizajn, zaujme svojim jasným dizajnovým jazykom. Čierna povrchová úprava s ADLER Pigmopur G30 podčiarkuje eleganciu, línie a ľahkosť.
Inšpirovaný
Kuchyňa navrhnutá s ADLER Bluefin Pigmosoft v bielej farbe v machovej tmavozelenej farbe v RAL 6005 je tiež jasná a minimalistická. Na drevené povrchy, ktoré pôsobia čo najprirodzenejšie, však dizajnér rád používa ADLER Aduro Vitea - ako to urobil pri svojom majstrovskom diele, stojacom mieste na prácu. Päť zásuviek uzavretého korpusu z čerešňového dreva ponúka dostatok priestoru: pre nové nápady, ktoré sa určite budú vznášať v kreatívnej mysli majstra tesára a dizajnéra!
© adler-lacke.com