Trendy témy, trendy tóny, tvorca trendov: výrazná rola ADLER na architekt@work v Mníchove

Radosť sa vpísala do tvárí hostí i hostiteľov – konečne ju bolo možné opäť vidieť. Ako jeden z prvých veľtrhov bez povinnosti nosiť rúška bol architekt@work v Mníchove všeobecne príjemnou záležitosťou pre všetkých zapojených.
17. 5. 2022

Špeciálne pre tím ADLER. „Viedli sme neuveriteľné množstvo zaujímavých diskusií a nadviazali kontakty. Návštevnosť bola takmer rovnako vysoká ako v minulosti,“ teší sa z mimoriadne úspešnej akcie architektonický poradca ADLER Manfred Höfurthner. Spolu so svojim kolegom Ulrichom Fidelerom inšpiroval zainteresované odborné publikum rozmanitými možnosťami povrchového dizajnu pomocou farieb, lakov a prípravkov na ochranu dreva od ADLERu.

Farebné fasády

ADLER sa každopádne stal nepostrádateľným účastníkom oblasti exteriérových drevených fasád: Popredný rakúsky odborník na ochranu dreva presvetľuje všadeprítomnou sivou stále farebnejšími tónmi: S novým trendovým vzorníkom farieb pre vonkajšie plochy ponúka ADLER vzrušujúce farebné alternatívy. „Prečo nepoužiť elegantnú tyrkysovú, výraznú červenú alebo hravú modrú?“ navrhovali poradcovia architektov návštevníkom a väčšinou zožali nadšený ohlas. „Už sme diskutovali o niektorých veľmi konkrétnych projektoch,“ zhŕňa Ulrich Fideler, ktorý spolupracuje s architektmi v južnom Nemecku západne od Mníchova. Ako „domáci“ v „metropole bielych klobás“ a tiež na východ a sever od nej mohol kolega Höfurthner privítať mnoho starých dobrých priateľov i nových záujemcov. To opäť ukázalo: „Kto raz realizoval projekt s podporou ADLER, toho už nemusíme presviedčať. Títo architekti sa spoliehajú na naše povrchové úpravy a našu všestrannú poradenstvo a servis výroby vzoriek!“

Pôsobivé efekty

Prekvapivo vysoký bol aj záujem o ponuku produktov ADLER na interiérové použitie. Najmä rôzne efektné povrchové úpravy pre nábytok – od kovového vzhľadu cez rustikálny trend starého dreva až po betónový štýl – boli veľmi žiadané zo strany mnohých prítomných interiérových architektov a dizajnérov. Vysoko obľúbená je aj lazúra Lignovit Interior UV 100, ktorá chráni interiérové priznané drevené povrchy pred nevzhľadným zažltnutím a zachováva prirodzenú krásu svetlého dreva. Aj preto, že vďaka svojmu ekologickému zloženiu a udelenej rakúskej environmentálnej značke úplne zodpovedá trendu smerujúcemu k udržateľnosti, na ktorú sa veľtrh celkovo jednoznačne zameral: „Udržateľnosť je veľkou témou – a ADLER ako priekopník v odbore tu samozrejme môže naozaj zabodovať,“ pochvaľuje si presvedčivý výkon Christian Laucher, vedúci marketingu a podpory architektov v spoločnosti ADLER.

ADLER - V našich žilách prúdi farba

So 670 zamestnancami je ADLER popredným rakúskym výrobcom farieb, lakov a prostriedkov na ochranu dreva. Spoločnosť založenú v roku 1934 Johannom Berghoferom, ktorá je dodnes rodinným podnikom, riadi v tretej generácii Andrea Berghoferová. Takmer 22 000 ton farby každoročne opúšťa továreň vo Schwazi a dostáva sa k zákazníkom vo viac ako 30 krajinách po celom svete. ADLER má distribučné spoločnosti v Nemecku, Taliansku, Poľsku, Holandsku, Švajčiarsku, Českej republike a na Slovensku; jediným výrobným miestom je ADLER-Werk Lackfabrik vo Schwazi/Tirolsku (AT). ADLER je prvou spoločnosťou vo svojom odbore, ktorá je od roku 2018 100 % klimaticky neutrálna. Spoločnosť ADLER znížila svoju ekologickú stopu na minimum pomocou mnohých opatrení. Zvyškové emisie, ktorým sa aj napriek všetkým týmto opatreniam nedá vyhnúť, kompenzuje spoločnosť ADLER kúpou uznávaných certifikátov o ochrane klímy, čím pomáha financovať nové projekty v oblasti ochrany klímy.

© adler-lacke.com